Design by: Josefin

jag och problemen

Jag hoppades ju att mitt paket från eleven skulle komma idag, för det blev nämligen skickat igår. Men icke! Jag får alltså hålla tummarna för att det kommer imorgon istället. Ska bli spännande att testa lite nya saker. Mest spänd och taggad är jag över primern från Smashbox. Den ska nämligen reducera röda partier i ansiktet, vilket det kryllar av i min fejja just nu. Jag får snart psykbryt på min hy. Den har varit okej ganska länge, men nu har det blivit helt fruktansvärt. Får se.

Nu börjar det närma sig lunchdags och det är fiskgratäng som står på menyn. Inte fryst gratäng som bara värms i ugnen, nej jag ska göra egen! Fotar nog sen om den ser fin ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback