Design by: Josefin

kärlek till tradera

Förut när jag skulle ha Bonde söker fru-time tittade jag tyvärr inte så noga. Jag fastnade vid Tradera istället. Om ni inte köpt eller sålt där någon gång: GÖR DET! Det är roligt och man kan göra riktiga fynd (och tjäna en hacka om man säljer, jag har sålt för nästan 1000 kronor den här veckan!). Just nu har jag högsta budet på en svart vct-jacka/tröja från Missy Elliots kollektion för Adidas. I princip oanvänd och mitt bud, som är det högsta, ligger för närvarande på 22 kronor. Det bara skriker kap om det! Har även budat på ett sminkpaket med diverse ögonskuggor och så från typ Make Up Store och Lancome värt ca 1500kr, budet är på drygt 50 spänn. Jag betalar lätt 50 spänn för kvaitetsgrejer som är använda enstaka gånger.
Haha, känner mig helt uppslukad. Men det är skoj med auktioner ju!

Bild på håret kommer imorgon! Har liksom inte varit så snygg i övrigt sen jag varit hos Ida. Friskis och så, ni vet.

Dagens spänning i tillvaron: Marcus och jag spelade på både Keno och Lotto. Var inne på Marcus svenska spel-sida förut och vad jag kunde utläsa vann vi 15 kr på Keno. Grattis till oss! Dock hade vi ju satsat lite mer, men jag är glad för det lilla!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag hade också en grym traderaperiod där ett tag. Rensade ur min garderob (och eftersom man bor i Vingåker så har man ju typ bara märkeskläder från VFO) och la ut och tjänade en rejäl hacka. Tror det var 2000 kr eller nått. Ska köra en rensning igen.

Man har ju rätt mycket skit som ligger och skräpar. :)

puss!

2009-10-22 @ 13:42:16
URL: http://apollonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback