Design by: Josefin

lunchdags

Gjorde smoothie med hallon, blåbär och banan till frukost. Man behöver ju inte så mycket i magen när man vaknar och äter så sent. Egentligen kanske jag skulle satsa på en större frukost och mindre lunch, men då står jag mig inte resten av dagen med träning och grejer. Så jag kör på liten frukost och normal lunch vid vanlig lunchtid. Precis värdelöst att äta lunch vid typ tre. Iallafall om man tänkt hinna med middag också. Mja, det är ett litet dilemma det där.

Ska strax börja med lite lunch åt mig och mina syskon som är hemma eftersom det är höstlov. Marcus är i ishallen och hjälper till på något hockeyläger för småkillar, trots att han har feber. Envis som en gammal get är han. Ingen idé att säga att det är smartare att stanna hemma. Fast han mår faktiskt bättre nu än igår. Igår stannade han faktiskt hemma, så jag ska inte klaga. Jag ska dessutom passa på att göra lite matlådor med kyckling jag har i kylen. Väldigt smidigt och värt att ta sig lite extra tid bara för att göra matlådor. Både billigare och godare än att köpa färdigmat på jobbet. Det är en riktig fara med att jobba i matbutik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback