Design by: Josefin

middagsdags

Middagen är framdukad och nu väntar jag bara på några som vill smaka på det jag åstadkommit. Kycklinglasagne med champinjoner och så lite grönsallad står på menyn och det både ser ut och luktar riktigt bra. Men jag vill inte hinna äta klart innan familjen kommer, så jag väntar. Pappa och Erik har varit och lämnat husvagnen i huvudstaden och Malin har varit på Friskis. Mamma blir utan käk, hon sitter nämligen på Råsunda och väntar på att Sverige-Albanien ska börja. Jag är faktiskt rätt nöjd med att jag inte befinner mig där jag med. Det råder ju inte optimalt fotbollstittarväder precis.



Återkommer kanske senare. Måste ju vänta vaken på att åka och hämta Marcus från ishallen. Hans träningstider ni vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback