Design by: Josefin

mys i norrköping

Vad irriterad man blir när det tar nästan 10 minuter att logga in på blogg.se och välja att skriva ett nytt inlägg. Jag hann ju nästan ge upp hoppet. Ikväll har vi iallafall varit i Norrköping och myst. Marcus tog med mig till Källaren Bacchus som var hur mysigt som helst. Rekomenderar! Vi åt något som kallades Black Stone typ, vilket innebar att man fick in varsin färsk biff på en 440 grader varm sten och sedan skar man biten i små bitar och grillade lite i taget helt själv. Det var supergott, mysigt och spännande. Roligt att göra något annorlunda för en gångs skull. Tillbehör kunde man välja på några olika så jag dog bakad potatis och Marcus åt pommes. Till detta fick man dessutom bearnaisessås, väldigt smarrig aioli och diverse grönsaker. För det här kalaset betalade vi 250 kronor per person men det var det absolut värt! Så om ni ska ut och äta på ett fint ställe i Norrköping så är det här mitt tips.

Lite shopping hann vi även med. Mest jag i och för sig, men det är inget ovanligt. Stövlar hittade jag faktiskt. Svarta lårhöga från Scorett blev det. Mycket nöjd med det eftersom jag inte pungade ut mer än 799 kronor. Lagom för ett par skor som förmodligen inte är moderna längre än över den här vintern. En söt tröja/jacka från H&M blev det också. Mycket nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback