Design by: Josefin

ny vecka

Jodå, nog lever jag allt. Men det är knappt. Är faktiskt ganska stolt över mig själv som gick upp för en timme sen. Som det känns nu, och ja det kändes så då med, hade jag kunnat tänka mig att bara ligga kvar och gosa under täcket hela dagen. Men det gick inte för sig! I eftermiddag/kväll är det jobb som gäller, och det känner jag mig inte speciellt motiverad för. Det är bara att bita i det sura äpplet och pallra sig dit. Det är ju inte den värsta dagen någonsin. Jag har jobbat i värre tillstånd. Dessutom är det måndag och då brukar det vara lugnt på kvällarna. Skönt!

Nu tänkte jag hoppa in i duschen, vilket är välbehövligt, sen tänkte jag lägga upp ett par grejer på Tradera för mammas räkning och laga lite fisk till lunch. Ska försöka hinna se reprisen av Gossip Girl också som jag missade eftersom jag jobbade igårkväll. Måste ringa pappa och fråga om han kan köra mig till jobbet, för annars hinner jag inte med Gossip. Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback