Design by: Josefin

ny vecka!

Det enda som var lite tråkigt med Gossip Girl var ju reklampauserna som jag inte är van med eftersom jag typ sträcktittat på boxarna av säsong 1 och 2. Av samma anledning är det ju även tråkigt att det bara är ett avsnitt i taget. Men det är kanske det som är charmen med tv-serier? Meningen måste ju vara att man får vänta en hel vecka till nästa avsnitt. Mitt stora problem med den saken är för tillfället att jag stänger på jobbet nästa söndag = jag missar Gossip! Någon får spela in! Eller det kanske går att se på webben? Den som lever får se. Det är ju, som sagt, nästan en heeel vecka kvar tills dess.

Just nu är jag lite nervös inför lördagens övningar. Högskoleprovet står på programmet och jag nojar lite över att jag hade värsta turen förra gången och därför kommer få ett mycket sämre resultat nu. Hoppas jag inte blir för nervös när jag väl sitter där! Det är ju inte så roligt om det bara låser sig.

Nu är det snart dags för lite lunch, men har ingen aning om vad jag ska äta. Som vanligt. Marcus ska iväg och spela tv-spel med sina kompisar. Dock ska jag inte klaga så mycket för han kommer och hämtar mig sen och kör mig till jobbet. Skööönt. Spännande med Grannfejden efter jobbet också. Dom var ju på mitt jobb och filmade, som ni kanske kommer ihåg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback