Design by: Josefin

shopping

Imorse var jag uppe med tuppen. Runt 9 är faktiskt tuppen för mig, även om det för till exempel Cilla är rena förmiddagen. Förmiddagen hade att bjuda på ett besök på Intersport där mamma skulle köpa priser till ett par stycken inför lagavslutningen ikväll. Innan jag stack iväg på ishockey hann jag med lite underklädesshopping på Lindex. Om man är medlem där får man till och med imorgon 100:- rabatt om man handlar för 300:-. Perfekt, tyckte jag och inhandlade tre par trosor och en bh. Det är roligt med underkläder, tycker jag.


Hockeyn blev en spännande tillställning som slutade 7-7. Marcus är inte precis nöjd med varken sin eller lagets insats. Dom mötte samma lag förra lördagen och vann med 9-1. Det säger väl en hel del. Jag tror inte att morgonmatcher är deras grej. Jag är ju inget morgonfan jag heller, så för min del kan dom gärna spela lite senare på dagen. För övrigt suger deras träningstider framöver. Träning till 22.00 tre gånger i veckan. Där tog dom död på mitt förhållandes kvällsmys. Thank you.

Nu ska jag snart börja göra mig iordning eftersom det vankas festligheter!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Haha, vad menar du med det där? :)

2009-10-10 @ 16:49:58
URL: http://camh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback