Design by: Josefin

slö dag

Den här dagen har inte varit mycket att hänga i granen. Det enda vettiga jag gjort är att titta lite på ett gammalt högskoleprov tillsammans med Marcus. Imorgon är det ju dags och jag är verkligen nervös att mitt förra resultat var så himla mycket tur. Jag kommer typ börja gråta om jag får sämre än förra gången. Iallafall om jag får under 1,0. Kalla mig löjlig, patetisk, whatever, men det är så jag är när det gäller sånt här. Måste köpa med mig något att smaska på under tiden man sitter och skriver också. Jag borde faktiskt unna mig någon smarrig choklad. Snabb energi ftw!

Vi har inte ens lagat egen mat till lunch. Vi högg in på matlådorna som fanns i frysen. Både blev nöjda, så det är väl inget fel med det egentligen. Jag ska snart bege mig mot bussen. Har inte planerat at cykla till jobbet i duggregnet och dessutom har jag ett par ärenden på stan att uträtta innan det är dags att gå dit. Jag ska på synundersökning, för det är faktiskt dags för glasögon nu. Mest när jag kör bil i mörket och kanske när jag ser på tv. Jag har ju inte världens bästa syn precis. Jag hoppas att det inte är kö in till H&M fortfarande, för jag tänkte faktiskt göra ett besök där också. Och kanske på Lindex. Jag gillar kläder.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: E

WHAAAAAAAAAT?! HAR H&M ÖPPNAT?!?!?!

2009-10-23 @ 13:55:15
URL: http://apollonia.blogg.se/
Postat av: Sara

Yeees, idag kl 11. Var typ hysteri när jag var där också. Vid 15. Typiskt Katrineholm.

2009-10-23 @ 22:56:05
URL: http://saraskoog.blogg.se/
Postat av: E

Såg pinsamt nog i Sara Nordéns blogg att någon suttit där i 1 dygn innan det öppna, haha?!

Jag visste inte ens att de börjat med bygget, så blev lite chockad.

2009-10-23 @ 23:29:02
URL: http://apollonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback