Design by: Josefin

sömntuta

Oops. Vaknde strax före 12 idag, vilket verkligen inte var planeringen eftersom jag börjar jobba kl 15. Men jag får väl göra allt lite snabbare idag, helt enkelt. Jag behöver ju inte sitta vid datorn i två timmar bara för att jag inte är på jobbet. Dessutom är jag faktiskt ledig imorgon och då hinner jag ju ta igen allt jag inte hinner idag. Nu menade jag inte bara ta igen tid vid datorn utan mer allmänt, typ gå och träna som jag inte gjort på en hel vecka! Jag har jobbat varje kväll så det har ju inte blivit av att gå till Friskis. Sen kan jag ju inte påstå att vädret har varit sådär toppenbra och i det här gråmulna regnskiten går jag minsann inte ut på någon promenad eller joggingtur, det är ett som är säkert!

Imorgon måste jag dessutom börja med mina nya ekonomiuppgifter. Jag lovade Dag att dom skulle vara klara på en vecka, det vill säga till torsdag. I övermorgon. Jag har inte börjar. Jag älskar mig själv.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Det är förfest hos Sara A och sedan dansar vi våra lurviga på Statt. Huh huh? :)

2009-10-27 @ 18:45:54
URL: http://camh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback