Design by: Josefin

sushi och träning

Har precis ätit lite sushi från det nya stället nere på stan. Sushi Corner kanske det heter? Det var smaskigt. Dessutom var det ju bra att det inte bara fanns traditionell sushi utan även några andra varma rätter. Annars skulle jag ju inte få med mig Marcus dit precis. Han är verkligen feg med att prova nya saker. Anledningen till att jag var på stan var annars att jag skulle köpa lite vin till på fredag. Moa har nämligen styrt lite tjejkväll med tacos, Idol och vinmys. Det kommer nog bli väldigt bra.

Nu ska jag krypa upp i soffan och se något bra på tv innan det är dags för Friskis. Ikväll får jag iallafall sällskap av Moa, vilket blir trevligt. Och ikväll ska jag prova på att göra kycklinglasagne. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback