Design by: Josefin

torsdag

Jag bara sitter här och känner att livet är allmänt behagligt. Dock ska det bli rätt skönt att åka och jobba några timmar imorgon. Känns som att risken finns att man skulle växa fast i soffan annars. Inte för att jag bara har hängt här dom senaste dagarna, men jag har faktiskt inte aktiverat mig överdrivet mycket. Idag tänkte jag nog sminka mig lite iallafall. Då känner man sig iallafall lite piggare och fräschare. Hurra för det!

Planerna för dagen är att göra ett kapitel till i företagsekonomin, skicka iväg ett par jeans jag sålt på Tradera och sen träffa Moa nere på Friskis för lite träning. Har inte bestämt riktigt hur jag ska skicka jeansen bara. Alltså hur jag ska paketera. Men det löööser sig.

Kommentarer
Postat av: Tilda

Hörde rykten om att du ska till Moa på fredag :)?

2009-10-15 @ 12:25:43
Postat av: Sara

Ja, det ska jag. :) Du med?

2009-10-15 @ 14:57:21
URL: http://saraskoog.blogg.se/
Postat av: Tilda

Absolut :) ska bli jättetrevligt ju!

2009-10-15 @ 16:05:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback