Design by: Josefin

torsdagkväll

Tove var riktigt bra på Idol ikväll! Jag hoppas verkligen att hon går vidare. Som jag redan sagt mååånga gånger så håller tjejerna högre klass än killarna. Eller så gillar jag tjejer som sjunger mer än jag gillar killar som sjunger? Kan man resonera så? Det kan man nog. Det finns säkert vissa av er där ute som tycker att grabbarna håller högst klass. En diskussion värd att föra över huvud taget? Tveksamt. Imorgonkväll ska det iallafall bli spännande att se vilka som går vidare till fredagsfinalerna. Nu tänker ni säkert att jag ska se kvalfinalen imorgonkväll med Marcus som precis kommit hem från Göteborg och inget heller vill än att berätta hur underbar mönstringen var. NI HAR SÅ FEL! Han är redan hemma. Det blir inget lumpen för honom. Dessutom har han träning imorgon när Idol infinner sig, så jag får titta själv.

Imorgon är jag ju ledig och har redan planerat några saker att hitta på. Ett par avsnitt Gossip Girl är givet. Marcus får stå ut eller kanske hitta på något annat. Dessutom tänkte jag fota lite gamla (dyra och typ oanvända) kläder och slänga ut på Tradera. Förstår egentligen inte varför jag inte gjort det tidigare. Jag har ett antal oanvända plagg som är för små/passar inte av annan anledning/kanske är lite omoderna som hela tiden överlever varje garderobsrensning av någon okänd anledning. Kanske väntar dom bara på att bli sålda på auktion? Jag hoppas det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback