Design by: Josefin

tv-favoriter

Dagens jobb passerade smärtfritt och nu har jag precis tittat på Den stora resan och Andra Avenyn och myst lite med Marcus och lite hallonpaj med vaniljsås. Smaskigt! Jag är verkligen en riktig sucker för vaniljsås. Skulle kunna äta hur mycket som helst. Nu ska vi krypa ner i sängen och titta på Hell's Kitchen som är ett av våra favoritprogram. Det är spännande med matlagning tycker jag. Mat och inredningsprogram är mina favoriter. Och Gossip Girl såklart.

Nu pladdrade jag mest bara på helt i onödan så det är väl dags att avveckla det här inlägget, känner jag. Imorgon är jag ledig och då ska jag försöka göra lite företagsekonomi, skicka iväg tre paket med kläder jag sålt på Tradera och så ska jag ta med mig min lillasyster ner på stan och köpa lite basplagg på H&M och Lindex. Det är verkligen det skönaste med att H&M kommit till K-town. Att man inte behöver åka till en annan stad för att köpa vanliga basgrejer. Klicka hem från nätet funkar ju bra, men det är skönt att kunna prova också. Träna ska jag också såklart! Det var längesen. Bäst att passa på medan man är ledig. Tror det blir medel, men det visar sig.

Dags att dregla framför lite god mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback