Design by: Josefin

090909

Blev väldigt nöjd efter mitt besök hos Ida. Nu kanske jag kan seriöst överväga att börja ha utsläppt hår. Det är faktiskt många som skulle göra mycket för att ha mitt hår, så det kanske är lika bra att vara stolt över det och visa upp det oftare. Imorgon ska jag dessutom dit och färga. Spännande!


Nu ska jag ta tag i kvällens middag. Jag gillar att exprimentera lite och testa nya idéer och recept. Ikväll ska jag prova mig på pastagratäng med strimlat kött. Fick en idé förut om hur det hela ska gå till, såå vi får väl hoppas att det fungerar.

Kommentarer
Postat av: Caroline Nordberg

Du är super fin i håret! Trodde att du redan hade färgat! :-) Får vi se en bild när du färgat det också ;-)

//Carro

2009-09-09 @ 18:14:17
URL: http://carolinesblogghorna.blogspot.com/
Postat av: Emelie

Ja. Frågan är ju, men jag tror att en snedbena ser bäst ut, i alla fall. Det blir många centimeter att klippa från mitt hår, haha! Men blir nog inte så kort i nacken som sist då de fick raka med rakapparat :b

Ditt hår är jättefint!

2009-09-09 @ 20:22:09
URL: http://apollonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback