Design by: Josefin

090909

Igår pallrade jag mig ner till Friskis&Svettis med Moa för att köra lite puls/bas. Passet var kanonbra och musiken var grym! Jag blev verkligen motiverad att ge järnet och det gjorde jag också. Hej träningsvärk(!!!!!) säger jag bara. Men det känns riktigt bra att jag tog mig iväg. Träningskortet för 900 spänn ska jag försöka utnyttja flitigt. Det största problemet är att jag jobbar rätt mycket kvällar. Men dom andra dagarna får jag väl ta mig i kragen istället.

Om någon timme ska jag dra mig ner mot stan och kolla in Ida Plantins salong Självfallet där klippning och bokning av färgningstid står på menyn. Hoppas jag får färga redan imorgon! Känner för en nystart nu alltså. Har dessutom tagit tag i att ringa Maria på Skin&Beauty och boka ansiktsbehandling också. Inte en dag för tidigt. La dessutom till en ryggmassage också, för min rygg är inte vad den har varit. Skyller nog lite på jobbet faktiskt.

Meeen, nu tror jag det blir rester från igår. Köttfärslimpa! Hur gott som helst. Och tänkte dessutom tillägga "det var ju verkligen inte igår jag åt!". Men det var ju precis det det var. Men för igår var det grymt länge sen.

Jaja, det var allt för nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback