Design by: Josefin

090910


+ Jag ska färga håret hos Ida idag. Kommer förmodligen bli hur bra som helst!

+ Jag och Moa ska träna.

+ Det är massa bra program på tv ikväll. Idol, Du är vad du äter och Lyxfällan.

+ Jag ska äta jättegod lunch! Knåpade ihop värsta goda kyckligen med pasta, kastanjechampinjoner i en väldigt god sås häromkvällen.

+ Jag känner mig motiverad att blogga!


- Idol och Du är vad du äter är samtidigt, fast på olika kanaler. Dålig tajming.

- Min alldeles underbara kappa finns numera på H&M's hemsida. Trodde bara att den skulle finnas i butik. Men sånt flyt hade jag tydligen inte.

- Jag hade känt mig ännu mer motiverad att blogga om jag hade en snygg design på bloggen, typ en fräsig header. Någon som känner sig manad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback