Design by: Josefin

090911

Det har varit riktigt skönt att vara ledig två dagar. Ikväll ska jag stänga på jobbet och sen är jag ledig i tre dagar. När hände det senast? Om man bara fick lika mycket pengar skulle jag kunna tänka mig att vara ledig såhär mycket varje vecka. Men innerst inne är jag väldigt glad att jag har fått så pass mycket tider den här månaden som jag ändå har fått. Förhoppningsvis kan jag ta mig i kragen och lägga undan lite av pengarna jag får också. Det har inte direkt gått prima när det gäller sparande den senaste tiden. Antar att jag känner att pengar är till för att spenderas.

Efter mitt besök hos Ida igår är håret numera lite ljusare. Tanken är nog egentligen att det ska bli ännu lite ljusare sen, men det tar vi vid nästa frisörbesök.

Nu ska jag sminka mig, måla naglarna och sen pallra mig iväg till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback