Design by: Josefin

090913

Jaha. En ny vacker dag att vakna upp till. Dock har jag varit vaken i flera timmar, har inte gått utanför dörren och har egentligen inte speciellt roligt. Sitter och tittar på repriserna på veckans avsnitt av Idol, fast jag redan sett alla en gång. Men man kan väl vara glad att man lever iallafall? Även fast man inte har speciellt mycket att glädjas åt precis för tillfället. Jag är en sån som tänker alldeles för mycket. Jag ältar och ältar och till slut har jag trasslat in mig i tankar som både är ett helvete att tänka och skiiitsvåra att ta sig ur. Vissa dagar är allt som en mardröm. Om jag bara kunde se till allt som är bra i mitt liv, och leva i nuet istället för att oroa mig hur allt kommer bli efter vintern, våren och sommaren. Ja, det är nästa höst jag oroar mig så mycket för.

Just nu väljer jag mellan att titta när Värmbol möter Värmdö eller att åka med Marcus och hämta hans mamma i Norrköping. Jag hoppas att jag väljer fotboll. Det kan ju inte bli annat än trevligt i det här fina vädret. Men som den sanna toffel jag är finns ju risken att det blir Audin mot Norrköping. Äh, dags att börja stå på sig!

Ska man våga sig på deckaren efter Jungstedts bok ikväll 21.00 på tv4 kanske? Jag gillar ju sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback