Design by: Josefin

2/9 - 09

Nu har jag anmält mig till högskoleprovet, och det var verkligen inte en dag för sent! Om man inte gör det direkt när man kommer på det så glöms det bara bort. Tro mig. Jag talar av egen erfarenhet. Förra gången jag skulle skriva anmälde jag mig i sista stund. 23.59 godkändes min betalning på sista anmälningsdagen. Låg i sängen och hade nästan somnat när det slog mig att det var sista dagen. Ganska bra gjort ändå, får jag säga själv. Hade jag haft otur hade ju klockan varit över midnatt och då hade det varit kört. Men nu hade jag ju hela 3 minuter till godo. Och inte var datorn igång heller. Flyyyt. Fast det är ett och ett halvt år sen nu, och den här gången är jag ute med två veckors marginal. Känns faktiskt mycket skönare. Den här gången ska jag dessutom skriva här hemma i Katrineholm och inte i Kalmar. Skönt. Dessutom vet jag vad det handlar om den här gången, hur allt går till och så. Därför siktar jag upp mot 1,8, och klarar jag det är jag hemmaaaa!

Nu ska jag hämta Marcus som tränat hockey till nu. Jag älskar hans hockeylag och deras träningstider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback