Design by: Josefin

3/9 - 09

Det här blir en tv-blogg. Har man inget intressant att berätta får man ta vara på det lilla spännande man får i livet. Idag när jag stod i den kära förbutiken och serverade korv som bäst kom det fram en tjej och presenterade sig och sa att hon var från Strix Television och att dom just nu spelade in nya avsnitt av Grannfejden. Nu skulle dom filma en vardagsscen med ett par av sina deltagare och ville filma när dom handlade i vår fina butik. Jag ringde ett par samtal och meddelade sen att det gick prima att filma inne hos oss. Jag tyckte det var skoj och lovade alla arbetskamrater att jag skulle blogga om denna händelse. Och nu har jag minsann hållit vad jag lovat! Nu förstår jag vad Rebecca menade när hon blev nervös när Lyxfällan ringde henne på jobbet och ville få en kreditupplysning. Det pirrade ju i kroppen. Haha. Nej, det gjorde det kanske inte, men jag blev lite exalterad.

Den här kvällen sitter jag mest i soffan och tycker synd om mig själv efter en lång och jobbigt arbetsdag. Eller, främst anledningen till att jag tycker synd är faktiskt att jag är förkyld igen. Jag skaaa gå till farbror doktorn och göra allergitest men det blir ju aldrig av! Bekväm är vad jag är. Jag börjar ju faktiskt bli trött på den här täppta näsan nu. Till sällskap har jag tagit mig lite chips medan jag passande nog tittar på Du är vad du äter. Typiskt. Nästa program är Lyxfällan. Det tycker jag är intressant.

Marcus kommer nog inte hit ikväll. Då får jag sova ensam, och det ligger över huvud taget inte på min topplista. Jag är dock inte helt säker än eftersom karl'n inte är så bra på att höra av sig. Hans träning slutade faktiskt för typ en timme sen.

Reklampaus på tv3 nu. Facebook nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback