Design by: Josefin

6/9 - 09

Har precis nostalgiläst lite i en annan blogg än min egen, nämligen Sofie Pettersson. Inlägg från 2006 är inte att leka med. Det är ju den roligaste tiden i våra liv. Typ. Vi kanske kan ha rätt skoj nu med, men på ett annat sätt. Helt plötsligt kunde jag inte hålla mig. Jag brast ut i ett högt och fult asgarv för mig själv här i soffan.

- VEM KAN VARA EN FITTA?!
- NYKTERISTJÄVLARNA!!!

Haha! Man vill ju bara lägga sig ner på golvet och skratta till man kvävs. Det där är faktiskt något av det roligaste jag veeeet! Och det är så vansinnigt roligt när man blir påmind om sånt där svinroligt som hände för flera år sen.

Nu börjar jag bli hungrig. Gick faktiskt upp vid 9 imorse. På min lediga dag. Vad har hänt?! Det kommer nog dock inte bli någon vana. Det är faktiskt jobbigt. Men Marcus skulle ändå upp, så varför inte hänga på liksom?

Igår stod jag och Marcus för maten. Tacotårta blev det och den blev faktiskt bättre än vad vi trodde när den stod där i ugnen. Den var kanske inte så snygg, men så länge det smakar bra behöver man ju inte klaga överdrivet mycket. Något annat som är snyggt är SMÖRGÅSTÅRTAN vi slängde ihop i halvtidsvilan i Ungern-Sverige. Den är verkligen assnygg och ikväll blir den vår kvällsmat. Har längtat hur länge som helst. Hoppas den är lika god som den ser ut. Annars blir det ju fiasko.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback