Design by: Josefin

fiskbullar

Blev helt plötsligt vansinnigt trött. Alltså, trött som i sömnig. Kan bara inte bestämma mig för om det är en bra eller dålig idé att somna en stund. Måste äta ett litet mellanmål innan jag ska träna, så det kanske är läge att göra det istället. Då är frågan bara vad jag ska hitta på? Special K med mjölk kanske. Eller lite Riskvikk. Jag får väl se vad som ser smaskigast ut. Först ska jag iallafall diska undan kastrullerna från lunchen. Finns det något tråkigare? Fiskbullar med ris blev det. Blev så himla sugen på det på förmiddagen när (ovanligt) många verkade planerat fiskbullar till lunch denna onsdag. Det var längesen jag åt det och jag skulle bara laga till mig själv, så vafan. Det blev fiskbullar. Med dillsås. Har jag sagt att jag gillar fiskbullar?


Kommentarer
Postat av: Anonym

prova att blanda keso, blåbär och hallon, bättre mellanmål finns inte!!:)puss ankan

2009-09-30 @ 20:23:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback