Design by: Josefin

jag och längdskidorna

Haha, jävla Annika. Precis sådär sa jag högt när jag läste hennes kommentar. Träna tillsammans låter verkligen prima, men om det blir Dalarna kan du glömma längdskidor. Jag gillar inte längdskidor. Det förklarade jag redan i vintras för hela familjen Adrelius. Jag har till och med erkänt att det från och med nu är en princip. Jag kan ju inte ge efter nu när jag envist förklarat att det inte kommer hända att jag ställer mig på ett par längdskidor. Jag tror inte jag ger med mig i vinter heller. Även om det är bra träning.

Nåja, jag utlovade en liten utvärdering efter kvällens Idol. När jag hört alla sjunga tycker jag nog att Erika och Mariette var bäst i kvällens startfält. Clara ligger också högt upp på min lista. Jag gillar faktiskt tjejerna bättre överlag. Mariette är dessutom vansinnigt vacker i ansiktet. Jättefin! Och coolt hår. Tänk er mig i sånt hår. Får rysningar bara jag tänker på det. Och det är inte av välbehag, kan jag väl tillägga.

Det ser ljust ut på mitt tips på dagen. Dock ligger toppen bara på 83 spänn. Men så länge man går plus är det ju prima!

Nu blir det godnatt för ikväll. Jobbar 7.45-12 imorgon. Inte så jobbig tid. Efter det ska jag förbi Maria på Skin&Beauty och köpa ansiktsvatten från Matis. Det luktar piggelin. Man vill bara dricka upp hela innehållet. Jag visar imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback