Design by: Josefin

lördagkväll update

Rhodos var verkligen inte fy skam! Varför går man inte ut och äter oftare? Kanske för att det är dyrare än att äta hemma och i den här staden är det ju ett helt projekt varje gång man ska iväg. Det skulle det ju inte behöva vara men det finns ju inte så många ställen att välja på. Grejen är den att alla jag känner, inklusive mig själv, måste liksom planera varje gång man ska äta någonstans utanför sin egen ytterdörr. I större städer går folk ut lite spontant för att det är tomt i kylen. Eller är det bara något jag fått för mig?

Hur som helst så struntade Mackan och jag i bio. Det var egentligen ingen som orkade så istället åkte vi hem och tittade till min systers partaj. Dom verkade ha riktigt kul. Ni vet sådär kul som bara ett gäng tjejer kan ha när dom är typ 16. Sådär kul som jag hade när jag var typ 16. Fast det bästa av allt är att det brukar sådär kul fortfarande. När växer man ifrån sånt? Hoppas aldrig. Snäll som jag är körde jag iväg brudarna till en fest och ska snart ringa Malin och kolla när hon ska bli hämtad. Det är i och för sig inte så sent än, men hon hinner vara ute fler gånger. Tro mig, för jag vet hur det funkar.

Bad boys på tv. Vet inte om jag är mest nöjd i stan för tillfället. Men vad gör man inte? Det känns iallafall lite mer lockande än Valencia-Atletico Madrid. Sååå, tv3 är det som gäller fram tills det blir godnatt. Hoppas det blir godnatt snart.

Fan, jag skrev fredagkväll igen. Måste nog omprogrammera hjärnan en aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback