Design by: Josefin

nytränad och nyduschad

Nyduschad efter ett baspass på Friskis. Är faktiskt väldigt nöjd med mig själv att jag kommit igång ordentligt nu. Just nu sitter eller nja, snarare ligger, i soffan och har precis ätit några kycklingköttbullar med potatis, brunsås, keso och gurka. Kycklingköttbullar är faktiskt riktigt gott och dessutom nyttigare än vanliga köttbullar. Ska nog köpa kycklingfärs någon dag och prova att göra egna. Roligare att äta mat som man gjort själv faktiskt. Min favorit är ju lasagne, men det är ju så himla mycket ost i. Ost = en riiiiktig kalorifälla. Synd, för det är verkligen jättegott. Fast någon gång då och då kan man faktiskt få ösa med ost. Man kan ju snåla lite annars.

Idol it is och jag längtar mest bara till att Erik ska sjunga. Han är en favorit. Tycker inte att killarna håller sådär jättehög klass i år. Men dom kanske överbevisar mig ikväll eller senare i höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback