Design by: Josefin

onsdagkväll

Dagen är inte slut än och jag är vansinnigt nära nytt besöksrekord. Roligt!

Erik var great på Idol och mitt tips är att han kommer gå till finalprogrammen, precis som både Mariette och Erika. Det är vad jag håller på just nu. Skönt att jag är ledig alla kvällar den här veckan så jag kan se både sista tjejerna imorgon och kvalfinalen på fredag. Lediga kvällar brukar det annars inte krylla av i mitt liv. Nu är det ett avsnitt Gossip Girl som gäller (ja, jag kan försöka sluta tjata om det men serien är ju sjuuukt bra!) och sen ska jag hämta min älskling i ishallen. Imorgon och på fredag ska jag sakna honom lite för imorgonbitti 07.06 sätter han sig på tåget mot Göteborg där han ska mönstra. Marcus vill verkligen inte göra lumpen så vi får se vad han säger om sina äventyr där nere imorgonkväll. Kan han bli omvänd kanske? Nu är det ju inte riktigt så att jag önskar att han ska göra lumpen, men har man inget jobb kanske det är bra att göra något annat som man faktiskt kan ha nytta av i framtiden. Han har dessutom börjat prata om att åka till Norge och jobba ett tag. Sara, tänk på alla pengar han kommer tjäna för annars kommer du gå under av saknad. Vi är inte gjorda för att vara ifrån varandra för mycket. Eller, det kanske vi är. Vi har bara inte provat.

Imorgon jobbar jag 7.30-15 och efter det kanske det är på tiden att jag söker runt efter någon schysst utbildning. Jag har nog lagt ner det där med Handels. Dumt? Ja, kanske. Men jag vill inte hålla på med bokföring och skit. Snacka om att slösa bort 4 år. Även om det är på en skola med bra rykte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback