Design by: Josefin

pengavinster och löning

Har förresten glömt att nämna att jag vann 350 kronor på Lången i förrgår. 20 spänn satsade jag så jag är faktiskt väldigt nöjd med utdelningen. Det kändes dessutom lite extra skönt eftersom Marcus matcher inte gick in och han alltså blev utan vinst. Hade även en gammal trisslott med vinst som låg och skräpade i mitt rum så numera ligger det fyra fina hundralappar i min plånbok och glänser. Att ett femsiffrigt belopp sattes in på mitt lönekonto idag gör ju inte saken sämre. Några tusen ska jag väl lägga undan till mitt sparkonto också, men det tror jag att jag styr med imorgon eller på söndag för nu är det snart dags att bege sig till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så du brukar tippa lången? =)

2009-09-28 @ 11:49:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback