Design by: Josefin

restaurangbesök och bio

Äntligen hemkommen från jobbet! Egentligen har det inte varit så jobbigt att vara där eftersom jag styrde spelbutiken tillsammans med Karin. Då går tiden ganska snabbt. Kul när det är mycket folk också så man har något att göra. Lördagar är nog den roligaste dagen att stå där inne, iallafall sålänge allt rullar på och inget strular. Gör det det kan man nämligen få ett mindre sammanbrott. Men idag klarade vi oss hyffsat från sånt iallafall. Vad som är ännu ett plus i kanten är att det är jag och Karin som stänger kassan tillsammans imorgon. Genast blev det lite roligare att jobba stängning en seg söndag.

Gröt till frukost funkade fint idag med. Det är faktiskt riktigt bra att ha ett så bra alternativ till yougurt. Iallafall när man ska jobba. Det är verkligen ingen höjdare att gå hungrig på jobbet eftersom man inte kan bestämma själv när det är dags att få mat i magen.

Apropå mat, som jag funderar mycket kring numera, ska familjen äta middag på Rhodos ikväll. Malin ska ha födelsedagsmiddag här hemma med tjejerna i sin klass så vi tänkte hålla oss unden lite grann. Från början skulle bara jag och Marcus gå ut på mysmiddag och sen ska vi gå på bio och se Flickan som lekte med elden. Mysigt! Dock skulle ju resten av familjen också hålla sig hemifrån så dom hänger på och bjuder även med mormor som har fyllt år. Då slipper vi betala maten själva också. Schysst. Haha.

Nu hoppar jag in i duschen och göra mig lite snygg. Antar att jag får skriva ett par rader ikväll angående bion och hur jag klarade kaloriintaget trots restaurangbesök!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Filmen är verkligen bra! Hoppas ni också tyckte det. :)

2009-09-26 @ 23:19:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback