Design by: Josefin

Tack och godnatt

Nu har vi sett båda nya filmerna om Johan Falk. TIPS! Dom var verkligen bättre än vi båda trodde. Den först gick ju på bio och fick ingen höjdarkritik precis. Men den var riktigt spännande. Även den andra höll absolut godkänd klass. Längtar redan till nästa kommer ut.

Läsarantalet har ökat som senaste dagarna.  Förmodligen för att jag uppdaterat lite mer, men kanske vill ni också se om jag håller mig i skinnet vad gäller träning och kalorier. Jag ska inte göra er besvikna! Och välkomna alla nytillkomna!

Nu blir det lite mys innan det blir sovdags. Imorgon är det dags för jobb igen. Tur att jag stänger på jobbet. Då blir det inte lika svårt att tacka nej till pizzan som kommer serveras som middag här hemma.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback