Design by: Josefin

torsdagkväll

Mötet med Dag gick himla bra och vi kom överens om ett bra upplägg för mitt ekonomiplugg. Dock blev jag lite förvirrad när jag kom till skolan och skulle gå och knacka på i hans lärarrum. Han sitter ju inte kvar på samma plats! Whaaat?! Det var ju inte ens längesen jag slutade där. Jag fick ta mig i kragen och gå ner och fråga i receptionen. Där har man ju inte varit stammis annars precis. Ja, det var någon gång när vi skulle boka massagestolarna. Rekomendation för dom som inte varit där och myst någon gång.

Jag har varit så duktig med mina kalorier både idag och igår så jag ska faktiskt unna mig lite kladdkaka med vispgrädde till efterrätt. Det har jag råd med ikväll. Middagen bestod annars av kyckling med bulgur, currysås och grönsallad. Smaskigt!

Efter Idol ska vi se klart på Johan Falk - GSI som vi började titta på förut. Hittills har den varit riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback