Design by: Josefin

090914

Utflykten är nu spikad.  Imorgonförmiddag åker Marcus, jag, Erik, Tove och Bananen (eller Daniel, som han egentligen heter) upp till Älvdalen för några dagar med fiske, promenader, kortspel och övrigt mys. Tanken var att vi skulle åka senare i höst men snart blir det fiskeförbud och det innebär halva nöjer borta. Åtminstone för grabbarna. Mina löpar/promenadskor åker iallafall med. Det är ett som är säkert. När grabbarna fiskar får man väl plugga in ipoden i öronen och ge sig ut på en powerwalk i skogen. Sånt brukar ju göra nytta. Bra för mig.

Nej, Tove det finns ingen vanlig toalett och varmvattentanken till duschen är vaaansinnigt liten. Men vi klarar oss nog! Alla kommer ju vara lika (o)fräscha.

På grund av den lilla semestertrippen fick jag lov att ändra min tid för Energy Boost och ryggmassage hos Maria, så det har jag varit på idag. Tur att hon hade en tid! Ryggmassagen (och ansiktsmassagen såklart!) var alldeles ljuvligt. Sånt där vill jag vara med om varenda dag. När jag ber Marcus massera lite tröttnar han ju efter knappa minuten. Jag hinner ju inte ens slappna på den lilla tiden. Blir alltid lite avis när folk pratar om hur gääärna deras pojkvänner masserar både ryggar, axlar, ben och fötter. Men jag ska inte klaga alltför mycket. Han brukar faktiskt massera och pilla mig i hårbotten. Det är huuur skönt som helst. Inte helt ovanligt att jag somnar.

Har varit och tränat idag också, så nu känner jag mig värd att lägga mig i soffan och kolla in tv-utbudet. Sveriges fulaste hem ska bli spännande och jag har ingen aning om vad man kan förvänta sig av Svenska Hollywoodfruar. Ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Lilla gumman. Den där drömkillen du snackar om som masserar, lagar mat och och diskar frivilligt finns inte! Jag är ledsen. ;)

2009-09-15 @ 11:55:15
URL: http://apollonia.blogg.se/
Postat av: Emelie

.. och de som påstår sig ha en sån pojkvän - ljuger.

2009-09-15 @ 11:55:36
URL: http://apollonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback