Design by: Josefin

vilka är ni?

Precis som alla andra vill jag gärna också veta vilka ni läsare är. Det är nog bara folk i bekantskapskretsen men ni kan väl skriva ner en liten rad bland kommentarerna? Kanske har ni tips på några schyssta recept på luncher eller nyttiga, smarriga frukostar? Imorse åt jag en knäckemacka och en smoothie med honungsyoughurt, blåbär och hallon. Det var väldigt gott, men jag kan inte garantera att det håller mig mätt ända fram till lunch.

Nu sitter jag och tittar på Gossip Girl. Min syster fick andra boxen i födelsedagspresent. Perfekt när man inte jobbar så mycket! Nu ska jag dock jobba idag, 15-21. Precis som Karin håller jag också tummarna för att det inte blir någon storstädning. Ikväll vore det skönt att mest sitta av tiden och bläddra i några spännande tidningar. Det finns ju några stycken att välja på...

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart jag håller mig uppdaterad vad ni hålls med:) och du sara, jag tror du grejar de där me träningen finfint, de e bara o köra! o sen när ja flyttar o börjar träna på friskis (sscchh:))så kan vi svettas tillsammans...ladda inför längskidespåren i dalarna ;)puss annika

2009-09-29 @ 21:11:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback