Design by: Josefin

att göra:



  • Besöka systembolaget och köpa dricka till imorgon. Även fast jag ännu inte har någon plan för kvällen.
  • Besöka stadens klädaffärer för att köpa en sjal eller två. Tappade min i lördags. Eventuellt pga fylla.
  • Besöka stadens klädaffärer med barnavdelning och försöka hitta något fint till Marcus vackra systerdotter Nova. Den ungen kommer ju inte bli dåligt bortskämd.
  • Ska även hinna med att duscha och tvätta håret. Det var inte igår, om man säger så.

För övrigt ska jag klippa mig imorgon. Inte heller en dag för tidigt. Ska även diskutera byte av hårfärg. Får se vad vi kommer fram till. Annars är jag oerhört taggad inför valborgsmässoafton. Gött med en ursäkt att få dricka alldeles för mycket vin. Finns det några bra ursäkter för sånt? Fan, måste man ens ursäkta sig?

Tjej som druckit för mycket vin. Utan ursäkt.

Kommentarer
Postat av: moa

Tips: Gå till den där nya bebisaffären på fredsgatan, dom har massa fint :D

2010-04-29 @ 15:19:01
URL: http://moamariamokvist.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack! Såg det dock för sent! Får gå dit nästa gång. Kommer nog köpa mer till den lilla snuttan.

2010-04-29 @ 18:01:42
URL: http://saraskoog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback