Design by: Josefin

friday

Dessutom orkar jag liksom inte vara någon bra bloggare. Jag känner inte suget i fingrarna och jag har inget vettigt att berätta. Jag orkar inte lägga ut bilder och jag orkar inte vara kreativ.

Idag gjorde jag jättegod lunch. Strimlat nötkött, världens bästa creme fraiche med getost, honung och rosmarin tillsammans med färsk tagliatelle i en salig röra. La köttet i smokey honey-marinad igår innan jag gick och la mig också. Skitgott blev det. Heja mig!

Ja, i och för sig har jag ju en sak att berätta. Jag och Marcus var och tittade på en lägenhet igår. En rar liten vindsvåning med sovalkov som man gärna skulle vilja måla om i vitt (hela lägenheten alltså) och vi utredde inte om detta är möjligt och vi skulle nog ändå inte bli helt nöjda, så jag tror att vi har tagit beslutet att leta vidare. Även fast vi inte diskuterat saken speciellt mycket. Men ibland känns det ju som att man diskuterar med en vägg, så jag antar att det ändå blir jag som ringer och snällt tackar nej.

Så var det med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback