Design by: Josefin

home sweet home

Nu mina vänner. Efter sex veckor på resande fot och en alldeles för lång flygresa hem är jag nu hemma i Sverige och Katrineholm igen. Att jag nu sitter i Vingåker är ju en annan femma. Lite flyt verkar det som Gud tyckte jag förtjänade iallafall eftersom jag lyckades pricka in att flyga hem dagen innan hela Sveriges och halva Europas luftrum stängdes. Hade ju blivit fullkomligt galen om jag blivit sittande på någon flygplats ute i världen för att vänta på godkännande att flyga in i Sverige. Tur att jag slapp, kan jag säga!

Var trött som ett svin igårkväll. Har bara väntat på att tidskillnaden ska göra sitt, och det gjorde den! Dock vaknade jag före 8 imorse, och det hör verkligen inte till vanligheterna. Funderar på att åka ner till Cityhallen och handla lite färskt bröd och annat smaskigt till frukost eller kanske brunch. Marcus ligger ovetande och sover och jag gillar att överraska.

Men först, mina damer och herrar, ska jag bjuda på dom första bilderna från resan.

Bilder från flygplatsen och vårt braiga (men dyra) rum i Patong
Next? PHI PHI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback