Design by: Josefin

kvällen till ära

Catchar upp lite gamla Andra Avenyn-avsnitt medan jag ändå sitter själv i familjen Adrelius soffa. Lägligt nog börjar detta avsnitt med en förlossning. Passar ju bra eftersom vi precis fått en ny liten tös i familjen. Jag hoppas så mycket att vi får träffa dom snart så man kan få gosa lite med den lilla tjejen.

Funderade på att baka lite kvällen till ära. Men kommer inte på något bra att göra, så vi får nog vara utan bakverk ikväll också. Egentligen gillar jag att baka, men ogillar att plocka undan efter mig. Dessutom är jag en mycket osäker bagare och är inte riktigt säker på att mina läckerheter alltid blir så läckra. Därför är det bättre att vara två när man bakar, så har man ju alltid någon att skylla på om det blir tokigt. Smart va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback