Design by: Josefin

lone pine

Trots regn och rusk (naval, lite duggregn och inget rusk) begav jag mig ivag till Lone Pine idag. Dar mottes jag av ett gang glada, sota och underbara koalor och kangurur. Precis som fina Asa Hallgren skrev pa Facebook har jag alskat koalor sen jag var liten och ingen var lyckligare an jag nar jag fick halla en i famnen, le lite forsiktigt och bli fotograferad. Man blir ju som barn pa nytt! Inte var det samre att sitta pa kna och ha kangurur framfor sig som ater pellets ratt ur handen. Ah, jag kan do lycklig!

Tur att det finns snalla manniskor som garna fotograferar lite nar man ar ensam. Inte sa latt att fa till nagra fina bilder nar man ar sjalv, ska jag saga. Men nagra fina bilder pa mig och djuren lyckades jag iallafall astadkomma. Pa vagen hem blev det lite presentshopping och nu kanner jag mig helt redo for att aka hem till Sverige igen!

Imorgon tar jag taget till flygplatsen i Brisbane runt 8.00 for att kl 10 flyga till Sydney dar det sen blir nagra timmars vantan pa den laaaanga flygresan mot London. 16.40 flyger jag och landar i England 06.00 lokal tid, efter 21 timmars flygresa (om jag raknat ratt), sen far jag vanta ytterligare nagra timmar pa mitt flyg till Arlanda. Nar jag kommer till Sverige pa onsdag eftermiddag kommer jag nog vara ratt morbultad, men det ska bli underbart att traffa alla nara och kara igen. Pizza har jag onskat, och jag hoppas verkligen den onskningen infrias. Att fa sova bredvid Marcus i min egen sang later inte heller sa himla dumt. Haller tummarna for att den planen ocksa gar i las.

Jaha, det var det sista fran mig pa det har aventyret. Kanske vantar liknande aventyr i framtiden, kanske till andra lander och med annat sallskap. Den som lever far se!

Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback