Design by: Josefin

roligt roligt roligt

Det känns som att varje gång jag är ute med mina fina väninnor säger jag att det var världens roligaste kväll eller i annat fall den roligaste på mycket länge. Igår var det återigen dags för ett sådant event och återigen hade jag helt gaaalet roligt! Hemma hos Lisa hade vi vinmys i soffan, spelade sanning eller konsekvens och hade mer eller mindre djupa samtal. Och självklart fick jag och Ellen berätta en hel del om vår resa. När klockan närmade sig midnatt begav vi oss ner mot Statt där vi drack drinkar och svängde våra lurviga. Hur roligt som helst. Såklart. Efter en promenad till Maistro gick jag, Emelie och Linnéa därifrån med pizza och kebabrulle i högsta hugg och fick skjuts av Emelies Danne hem. Väl där låg Marcus i min säng och snarkade och jag kröp ner och slocknade på 2 sekunder. Gött!

Idag fyller min mamma år och om ett par timmar får vi lite gäster. Jag har lagat lasagne åt sällskapet hela eftermiddagen så att jag med gott samvete kan åka till Backavallen och titta på lite fotboll innan det är middagsdags. Dock är jag lite bekymrad över vädret. Det var ju fint förut! Nu ser det mest grått och kallt ut. Inte det bästa jag vet precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback