Design by: Josefin

sea world

Idag har jag varit pa Sea World som ligger nagra kilometer utanfor Surfers Paradise. Det var toppen! Jag har tittat pa alla sorters tropiska fiskar man kan tanka sig, i alla farger, salar, pingviner, hajaaar (stooooora hajar!) och delfiner. Delfinshowen sag jag tva ganger. Rolig man ar. Men showen var jattebra och arenan dom var pa var jattefin! Kolmarden ligger lite i la, kan man saga. Aven om jag aldrig tackar nej till lite delfinshow i Kolmarden, det ska ni veta.
Ingen ide att jag forsoker beratta, for det blir anda inte bra. Jag visar bilder nar jag kommer hem istallet. Det kommer bli bildregn i flera veckor om jag ska visa er allt bra och fint jag tittat pa. Tankte ga ut nu ikvall och ta lite bilder har i Surfers. Det ar lyxiga butiker och jattehoga hotell overallt, som ett litet New York. Kanske inte NY, men som en stor stor stad iallafall, aven fast det ar ett valdigt litet stalle.

Imorgonbitti tar jag min ryggsack och satter mig pa en buss till Brisbane dar jag ska spendera mina sista dagar. Hoppas det ar lite billigare med boende dar. Och annars skiter jag i vilket. Jag ska bo pa ett fint stalle!

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback