Design by: Josefin

surfers paradise

Imorse tog jag mitt pick och pack, lamnade kvar tjejerna i varldens basta stad och satte mig pa flyget till Gold Coast och Surfers Paradise. Hade stallt in mig pa att bo pa hotell, men efter att ha varit inne och fragat efter lediga rum pa ett antal stallen och alla rum kostade ca 700 kronor per natt gav jag upp. Istallet ska jag bo tva natter pa ett backpackerstalle som heter Islanders dar det kryllar av ryggsacksmanniskor som jag. Jag delar rum och toalett med 4 andra och 2 av dom har jag redan traffat och dom ar supertrevliga. Tur! Sa ett par natter star jag nog ut innan det bar av till Brisbane. Dar ska jag iallafall unna mig ett fint boende dom sista natterna innan jag satter mig pa flyget mot Sverige.

Nu ar min timme vid internet snart till anda och jag ska ga och fixa en tur till Sea World som jag tankte besoka imorgon. Hoppas det gar smidigt.
Usch vad jag gor av med pengar.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Annika

imponerad jag blir av dig sara att du åker runt själv, skulle jag aldrig göra haha. Längtar till du kommer hem o jag råkar veta när det är...olloaalalaaaa:) pussss

2010-04-08 @ 17:11:56
Postat av: sofie

Du! Idag kom det ett vykort från dig och jag blev så jäkla glad! Tusen tack! Saknar dig massor!

2010-04-08 @ 20:02:21
URL: http://petterssonsofie.blogspot.com
Postat av: Sara

Annika: Jag langtar ocksa! Du maste ju vaxt asmycket sen jag akte, och det maste du fortsatta med. Du far inte klamma ut nan bebis innan jag kommit hem! Det ska du val klara?!



Sofie: Oh, vad bra. :) Det var det som var meningen! Vi ses snart igen.

2010-04-09 @ 10:34:29
URL: http://saraskoog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback