Design by: Josefin

update

Man har ju bättre saker för sig än att blogga nu när våren (typ) är kommen och alla är så glada, inklusive jag själv, att jag är hemma igen. Dessutom sitter jag i Vingåker vid fel dator så jag kan inte bjuda på fler bilder. Jag lovar att det kommer! Både här och på Facebook ska det bli bildkavalkad!

Just nu sitter jag iallafall hemma hos Marcus medan han är nere på sin pappas jobb och fixar lite. Vet inte vad det var för något han skulle göra, men lämnade mig ensam gjorde han iallafall. Han skulle fixa lunch på vägen hem och i och med att jag är ensam kan jag kolla på vilka tv-program jag vill utan att någon klagar, så jag känner mig faktiskt ganska nöjd med tillvaron. Funderar på att kanske gå ut en sväng. Är det skönt väder?

Skulle egentligen behöva mejla Dag och säga att jag är hemma. Har nämligen en uppgift kvar att göra i företagsekonomin och det känns som att det vore läge att styra upp det nu. Om en månad börjar jag ju jobba igen och det är inte direkt så att man får mer fritid då. Dessutom närmar sig ju terminens slut med stormsteg och innan dess måste jag definitivt bli klar.
Jag har varit duktig! Kom ju hem dagen innan sista anmälningsdagen till högskolorna, så min första dag hemma i Sverige tog jag mig i kragen (med hjälp av mamma) och kollade runt lite och sökte till, inte mindre än, 16 olika program till hösten. Dock har jag inte tänkt plugga redan till hösten. Är så nöjd med hur mitt liv ser ut just nu att jag inte känner behov av att ta mig för något annat. Men det kan ju vara intressant att se hur man ligger till med betyg och högskoleprov. Är jag bra eller dålig liksom?

En liten (läs: stor) förändring som dock är på tapeten är att flytta hemifrån och bli sambo med världens finaste kille. Vi får väl se hur det går med den saken. Men om det är någon som har bra tips om lediga lägenheter i Katrineholm är vi väldigt tacksamma för förslag.

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback