Design by: Josefin

100817

Har ätit två ägg till frukost (lika bra att börja öva för när vi flyttar ska jag köra stenhårt med isodieten och ni som kan era dieter vet vad det förhoppningsvis kommer innebära!) och nu ska jag strax kila iväg till tandläkaren. Han kommer be mig gapa, glida med hakan åt olika håll, be mig stänga munnen så rakt jag kan och han kommer känna på musklerna i käken om muskelknutarna är kvar, vilket dom är. Jag har verkligen försökt göra övningarna jag fick av honom men när jag står framför spegeln och koncentrerar mig så mycket att jag blir yr och måste lägga mig ner är det inte roligt längre. Och jag har inte ont längre, så förhoppningsvis är det ingen fara.

Nästa stopp blir Stenblocksvägen för att tvätta en maskin och äta lite pannkakor med mina syskon. Mumma!

Sist men inte minst blir det lite ärenden som har med vår nya lägenhet att göra. Vi ska upp till Möbelhuset och beställa soffa, vi ska lämna in våra tapetval på Ydewalls och lite annat smått och gott. Woohooo!

Just det, nämnde jag att jag är ledig idag?

Kommentarer
Postat av: sofie

Spännande med iso! Jag tycker ju sånt är himla intressant, skriv mycket om det! puss och kram och hoppas att vi kan ses snart

2010-08-17 @ 13:15:39
URL: http://sofiep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback