Design by: Josefin

bearnaisesås

Detta inlägg tillägnas lilla mamma som väntar spänt på att jag ska berätta hur det gick när jag försökte mig på egen bearnaisesås. Den blev bra! :) Måste kanske göra den ett par gånger till och finslipa lite innan jag bjuder på den, men det lovar jag att göra någon gång. Hasselbackspotatis på bakpotatis var dock ingenting jag rekommenderar. Den blev ju fan aldrig klar. Köpte bakpotatis av ren snålhet eftersom den enda andra "icke-färskpotatis" som fanns i affären var fast potatis i 2-kilospåse för 36.90, och det tänkte jag ju inte betala.

Nu blir det snart lite pasta med köttfärssås (i love!) innan det återigen blir stängning på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback