Design by: Josefin

comeback it is

Efter lite tjat och påtryckningar från exempelvis mamma som inte tycker hon har koll på någonting i mitt liv längre tänkte jag ta tag i det här med bloggandet igen. Kanske mycket, kanske lite, men förhoppningsvis tillräckligt för att stilla alla tusentals (minus ett stort antal) läsares hunger efter information om mig och mina tankar.

Göteborg kändes inte helt rätt, därför har jag tackat nej och hoppas på att hitta något som verkligen passar mig till nästa höst istället. Mitt i allt funderande fick jag dessutom inflammation i käkleden. Inget jag rekommenderar! Låg i soffan och sängen och kved av smärta i typ tre dygn. Hade sjukaste smärtan i höger ansiktshalva och jag ber till högre makter att det aldrig kommer tillbaka!

Mellan varven har jag jobbat och varit på ett par fester. Ungefär som vanligt, med andra ord. Och just nu letar vi möbler för fullt eftersom vi flyttar några kvarter bort om en månad. Bryggaregatan 5 blir det, och det känns jättespännande :)

Dags att förbereda lite inför kvällens middag. Det ska bli lite måndagsmys med rostbiff med citron- och vitlökssmör, hasselbackspotatis och så ska jag försöka mig på egen bearnaisesås. Återkommer om resultatet. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Apollonia

Nemen fyfasan så gott det där lät! :) I'll be there!

2010-08-02 @ 18:18:50
URL: http://apollonia.blogg.se/
Postat av: Mammis

Hur blev resultatet??? Har inte hört något vad det nu kan innebära.

2010-08-08 @ 18:42:58

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback