Design by: Josefin

ensam ikväll

Hallå!
Träffade Frida och Felicia nere på Friskis och det var kul att prata lite och att ha några att träna med. Passet var dessutom lite lagom jobbigt när man är lite otränad (eller mycket som jag, hehe). När jag kom hem stod maten på bordet. Kotlett med bulgur hade Marcus styrt upp och det satt inte fel. Nu har han åkt på hockeyträning och kommer inte hem förrän sent ikväll, så jag tänkte fortsätta packa ner lite grejer inför flytten medan Fångarna på Fortet får vara på tv:n.

Jag ska försöka knåpa ihop en matlista för ett par veckor så jag kan passa på att göra en riktig iso-handling lagom till flytten och det passar dessutom bra nu när lönen precis kommit. Återkommer om vilka nyheter som ska göra entré i mitt kylskåp och skafferi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback