Design by: Josefin

getting ready

Nyduschad och på tok för varm sitter jag och försöker torka lite så jag kan börja göra mig iordning för kvällens aktivitet. Jag klagar inte på sommaren, men det är inte kul att det är så varmt att man eftersvettas en halvtimme efter att man duschat. Öppnade precis balkongdörren i hopp om lite vindar, men icke sa nicke! Ikväll bär det av till Tove som har lite inflyttningsfest för sina tjejkompisar. Kommer säkert bli jätteroligt! Jag tänkte vara där om två timmar så det börjar bli dags att sätta fart. Men jag kan lika gärna sitta här en stund till eftersom mitt hår ändå tar alldeles för lång tid att föna. Kör på lufttorka-taktiken en stund. (Dessutom undviker jag att bli ännu svettigare under fönen!)
Man får inte vara dum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback