Design by: Josefin

godmorgon

Gooodmorgon!
Sitter i soffan och mumsar i mig kokt ägg och avocado till frukost. Snart kommer min fina mamma och hämtar upp mig så jag kan få skjuts till jobbet. Min cykel står kvar på jobbet och jag var lite orolig för att det skulle regna idag med och dessutom börjar jag så tidigt att det satt fint med lite bilåkning.
Slutar jobbet klockan 14 (jävligt skönt) och då ska jag och Marcus ner till Ydewalls och hämta nyckeln till vår lägenheeet! Då beger vi oss dit för att ta en extra titt. Man glömmer ju bort så fort hur det såg ut och när man berättat för så många hur man uppfattar den är ju tyvärr risken att den inte alls ser ut som man kom ihåg. Hoppas vi blir nöjda!

Nu kommer mamma när som helst! Dags för tandborstning!

Plus i kanten: det blir ännu närmre till jobbet när vi flyttat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback