Design by: Josefin

längtar efter ljusmys

Nu när det ändå inte är speciellt somrigt ute längtar jag skitmycket till hösten. Jag går omkring och blir galen (måttligt) på att det är för varmt i lägenheten för att kunna tända ljus. Vi har en halv garderob full med ljus i olika storlekar, färger och dofter och det vore så mysigt att tända ljus och krypa upp i soffan med en varm filt runt sig. Håller ni inte med? Istället är det kvavt och äckligt både ute och inne och öppnar man dörrar och fönster kommer det in mygg och getingar. Det kan jag både ha och mista!

Kommentarer
Postat av: Caroline Nordberg

Jag håller meeeeed! Jag längtar också efter ljusmys!

2010-08-19 @ 10:17:04
URL: http://carolinesblogghorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback