Design by: Josefin

middagsdags

Både middagen och efterrätten är klappad och klar. Blev så himla sugen på chokladpudding! Har inte ätit det på flera år, tror jag. Så jag slängde ihop lite pudding som ska serveras med lite vispgrädde och jordgubbar. Lär bli mumma! Det är bara ett litet problem som återstår. Middagssällskapet har fortfarande inte lyckats pallra sig hem från ishallen. Träningen slutade för en timme sen, eller ja, den skulle slutat då iallafall. Och här sitter jag med färdig mat upp till knäna. Jag har i och för sig inte gjort klart köttet än, men eftersom det är nötkött vill man ju inte börja med det för tidigt så det blir helt genomstekt och torrt. Typiiiiskt!

Lite kärlek idag till mina fina svägerskor Annika och Anki som bakade bullar men tog grovsalt istället för pärlsocker uppepå. Skitgott. Not. Bra jobbat!

Kommentarer
Postat av: annika

Måste bara flika in att jag använde pärlsocker och någon annan,nämner inga namn så slipper någon känna sig uthängd,använde grovsalt hahaha

2010-08-04 @ 06:50:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback